Friday, February 8, 2013

a reply

Bismillahirrahmanirahim...
Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad wa 'ala alih
----------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah saya diberi kesempatan menghadiri Konvensyen Pendakwah Muda IPT ASEAN di USIM baru-baru ni. Hasrat hati memang ingin menyumbang sedikit komentar terhadap program yang berjaya itu. Tapi belum mahu beri kesempatan dek kerja lain yang lebih important-urgent.

In short, masa sesi pembentangan kalau tidak silap saya ada dua orang wakil dari PPINS yang bertanyakan soalan. Sorang bro.adam sorang lagi tak ingat. Saya menunggu wakil ke 3, tapi tak ada. Mencari juga dibalik orang ramai tetapi hampa.

Akhirnya sekadar lalu di celah-celah bangunan kenangan. Langsung tak tinggal apa, cuma ada tulisan besar "Bangunan Untuk Disewa". Dialah yang menyambut saya. Redhalah dengan perpisahan ini wahai penulis blog. :)

Namun tempat itu kekal menjadi sebahagian dari sisi hitam dan putih dalam sejarah saya. Hari itu, sekurang-kurangnya tercapai hasrat untuk kembali semula ke bumi bertuah itu walaupun segala isinya telah pergi, tiada berbekas. Memang kejam. Begitu sekali kamu menghukum saya?

Hehe, gurau jer. Saya yang meninggalkan kamu semua 'kan... :)

Buktinya kamu semua tidak melupakan saya malah saya yang melupakan kamu semua. Maaf kawan-kawan, ana memang berazam nak menjejaki entaorang tapi masih alasan yang sama...MASA....bilalah 'kebetulan' akan tiba untuk mempertemukan kita semua lagi.

Terima kasih atas ucapan yang bersemangat. Walaupun tidak mengharap, tapi memang menunggu ucpn trsebut. saje jer :)
Semoga berjaya Sang Kelembai~

1 comment: