Thursday, January 31, 2013

Futsal de evening

Cuti lima hari yang panjang walaupun diisi dengan macam-macam perkara yang berfaedah, ada satu benda yang aku tertinggal rupanya. Berfutsal a.k.a beriadhah.

Lama tak turun main seriously rasa berat kot nak angkat kaki, adehh. Walhal bukan naik berat badan pun, aku tak pasti puncanya petang tadi sebab malas nak main atau memang tak perfomance, tak dapat sentuhan. Agak kecewa jugak la. Tapi bola pun leceh, grip sangat.

Eniwey objektif utama main futsal tetap dah dapat. Nak spend waktu untuk qada' 'sports hour' minggu ni, untuk maintain sihat peluh keluaq, untuk jaga stamina. Semua-semua tu untuk bagi badan sihatla kesimpulannya.. Untuk senang nk buat ibadat 'kan muda-muda lagi ni. Tu jer, kbai.

#motif penulisan: takde apa sangat, bukan rasa hati yang perlu diluahkan pun, juz nak bagi blog ni nampak ringan sikit.

Sebelum ni kebanyakannya cuma komentar dan ulasan isu-isu semasa sahaja. Mesti kalian bosan kan, however blog aku sukati aku la nak tulis ape pon.

Mengambil kira ikramul sohabah serta nak rai kawan-kawan, aku pun tulis la diari pendek untuk hari ni.#
peace ^^

dulu ni dp efbi aku

No comments:

Post a Comment