Friday, July 8, 2011

Penantian berakhir

Assalamualaikum....


dan selamat sejahtera..kepada para stalker saya yang dirindui,, sorry dh bersawang rupanya blog trial edition ni...


inilah ghopenye bila lama dah x menjengah. Habis berlumut siap.. untuk pengetahuan semua, saya dh ada blog yg original version pnya skg,.dan  kna komit kt blog tu lbih sket. (bleh cari di pasaran) wlubgaimanapun trial version ni masih valid lagi... :)

Ingatkan nk update masa cuti dulu, tapi duk kat rumah pun lagi sibuk rupanya.
'Ala kulli hal,, nahmaduhu wa nasykurullahi taala. Allah sangat menyayangi aku. Atas peliharaannya aku memasuki sem baru ini dengan hati yang lebih tenang walaupun pahit. Cuti yang lalu nampaknya banyak peristiwa berlaku. Antaranya meninggalkan sesuatu yang rasa macam manis tapi pahit tapi ia adalah kenangan manis aku kira.. 'haha'... Terima kasih jugak kepada manusia2 di sekeliling aku yang banyak mengawal aku dari jatuh ke landasan sirathal mustaqim. Sebenarnya aku...

Bersambung... 

No comments:

Post a Comment